Αποστολέας Θέμα: ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ  (Αναγνώστηκε 3866 φορές)

ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣ

  • Newbie
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Το σχέδιο «Αθηνά», που προβλέπει τη χωροταξική αναμόρφωση του χάρτη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με συγχωνεύσεις, καταργήσεις τμημάτων κλπ. πρέπει οπωσδήποτε να έχει κεντρική συνιστώσα και την ΣΥΝΔΕΣΗ της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ με την ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ της χώρας.
        Είναι αδιανόητο να συσσωρεύονται κάθε χρόνο χιλιάδες νέοι  άνεργοι πτυχιούχοι τη στιγμή που το παραγωγικό και εξαγωγικό  δυναμικό της ελληνικής οικονομίας, όπως επισημαίνει η   Ευρωπαϊκή Έκθεση Ανταγωνιστικότητας 2012 που συνέταξε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή,   εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλό  καθώς βάσει του μεγέθους της οικονομίας μας οι εξαγωγές ως ποσοστό του ΑΕΠ θα έπρεπε να είναι περίπου 50%, δηλαδή 100δις ευρω, ενώ  αντιπροσωπεύουν μόλις το 25%.
       Και επειδή οι κυβερνώντες έχουν αποδειχθεί  ανίκανοι και προσκυνημένοι, φούσκες,  λίγδηδες, και κοπρόσκυλα, ΕΙΝΑΙ  ΚΑΙΡΟΣ  ο επιστημονικός και πανεπιστημιακός κόσμος της χώρας, αυτοτελώς,  να προχωρήσει σε τεκμηριωμένες προτάσεις προς την ελληνική κοινωνία εξόδου από την πολύπλευρη κρίση.  Γιατί παρατηρείται και  το δυσάρεστο  φαινόμενο άξιοι πανεπιστημιακοί να εγκαταλείπουν τα πανεπιστημιακά έδρανα και να εντάσσονται σε πολιτικά κόμματα  σε μια προσπάθεια ακριβώς να ενισχύσουν τους  ανεπαρκείς πολιτικούς. Το Πανεπιστήμιο Κρήτης έχει δυο τέτοια κραυγαλέα παραδείγματα.
     Το υψηλού επιπέδου επιστημονικό Δυναμικό των Πανεπιστημίων μας σαφώς είναι σε θέση να εκπονήσει  αξιόπιστη πρόταση αμοιβαίας προσαρμογής-αναδιάρθρωσης ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ με διπλό όφελος προς την Ελληνική Κοινωνία.

Ζαχαρίας Χαιρέτης
121012